مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-29سياسي

سوفیای رادیو گفتگو به تشریح «تعالیم مولانا» می پردازد


برنامه «سوفیا» با ساختاری مجله ای و پرداختن به موضوع کارکردهای فلسفه در زندگی امروز از رادیو گفت و گو تقدیم مخاطبان می شود.

- برنامه سوفیا با ساختاری مجله ای و پرداختن به موضوع کارکردهای فلسفه در زندگی امروز از رادیو گفت و گو تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیشترین دغدغه خاطر هر انسانی مربوط به مسائلی است که با بعد روحی وی مرتبط است مانند اینکه حقیقت انسان چیست؟ موقعیت او در جهان هستی چیست؟ از کجا آمده است و به کجا می رود؟ و … این گونه سوالات از مسائل بنیادینی است که حل صحیح آنها بیشترین تأثیر را در جهت دادن به زندگی آدمی دارد و پاسخ به آنها زندگی را معنادار می کند، لذا یکی از کاربردهای فلسفه در زندگی روزمره اندیشیدن و تفکری است که موجب انتخاب های آگاهانه می شود.

سمانه شهبندی، تهیه کننده برنامه سوفیا گفت: این برنامه به موضوع فلسفه در زندگی امروز می پردازد، با توجه به اینکه جامعه امروز از اندیشیدن تا اندازه ای در حال فاصله گرفتن است، لذا به دنبال طراحی و ساخت برنامه ای بودیم که مخاطبان را با فلسفیدن و اندیشیدن آشنا کنیم، در همین راستا با بهره گیری از فیلسوفان و اندیشمندان داخل و خارج از کشور این برنامه را تهیه و تدوین کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوفیای رادیو گفتگو به تشریح «تعالیم مولانا» می پردازد

سوفیای رادیو گفتگو به تشریح «تعالیم مولانا» می پردازد