مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-29سياسي

کمک 8 میلیاردی خیرین به دانش آموزان نیازمند


مدیرکل کمیته امداد استان تهران، در دیدار با امام جمعه و بخشدار لواسانات، از کمک 8 میلیاردی خیرین به دانش آموزان نیازمند در قالب شور عاطفه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدابوالفضل پرپنچی، با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد، ظرفیت شناسی و توانمدسازی مددجویان تحت حمایت، گفت: کمیته امداد به جای رفع مقطعی نیازهای مددجویان به ظرفیت شناسی و توانمندسازی آنها بر اساس استعدادهایشان پرداخته که این امر در دراز مدت باعث خودکفایی جامعه هدف تحت حمایت خواهد شد.

وی بر استفاده از ظرفیت های شهر لواسانات تأکید کرد و افزود: چنین جلساتی با هدف به خدمت رسانی بهتر برای خودکفایی و خوداتکایی خانوارهای تحت حمایت برگزار می شود و امیدوارم از ظرفیت های این شهر برای گره گشایی از مشکلات و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد،استفاده کنیم.

پرپنچی در ادامه به سبد کالا و بسته های تحصیلی توزیع شده میان خانواده های تحت حمایت این نهاد و سایر اقشار نیازمند شناسایی شده توسط مراکز نیکوکاری تابعه این نهاد، اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از 145 هزار سبد کالا در قالب طرح احسان حسینی و بیش از یک میلیون و 200 هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی با هزینه ای بالغ بر 75 میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 8 میلیاردی خیرین به دانش آموزان نیازمند

کمک 8 میلیاردی خیرین به دانش آموزان نیازمند