مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-29سياسي

طرح ولایت یک طرح عمیق و بنیادین فرهنگی است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: طرح ولایت یک طرح عمیق و بنیادین فرهنگی محسوب می شود و امروز جای خالی این طرح در بسیاری از مراکز و مجموعه ها خالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: دفاع مقدس نسبت به مرتبه جهاد اکبر  یک جهاد اصغر است، چراکه جهاد اکبر مبارزه با هوای نفس است و به این معناست که انسان به دنبال خواست خداوند باشد.

وی تصریح کرد: بالاترین مرتبه جهاد این است که انسان بر خلاف دل خود عمل کند و به دنبال خواست و رضایت الهی باشد که جهاد فرهنگی یک جهاد اکبر است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: طرح ولایت که از سال های گذشته پایه گذاری شده یک جهاد کبیر محسوب می شود چرا که در برابر توطئه های جنگ فرهنگی دشمنان در طی این سال ها بسیار موفق عمل کرده است.

ایمانی مقدم ادامه داد: طرح ولایت یک طرح عمیق و بنیادین فرهنگی محسوب می شود و امروز جای خالی این طرح در بسیاری از مراکز و مجموعه ها خالی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مجموعه ها در کشور امروز کار فرهنگی انجام می دهند اما کار فرهنگی با کار بنیادین فرهنگی بسیار متفاوت است، گفت: کار فرهنگی از زدن یک پوستر شروع می شود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ولایت یک طرح عمیق و بنیادین فرهنگی است

طرح ولایت یک طرح عمیق و بنیادین فرهنگی است