مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-29اقتصادي

حقوق کارگران کفاف نان و پنیر را هم نمی دهد


تورم، تحریم ها و سایر مسائلی که باعث شده ثبات از بازار گرفته شود، شرایطی به وجود آورده تا قیمت محصولات هر روز بالا رود و کارگران نتوانند حتی نیازهای اولیه خود را به راحتی تامین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یک فعال کارگری با بیان اینکه هر چقدر یک کارگر حقوق خود را مدیریت کند بازهم نمی‌تواند آن را به آخر ماه برساند، گفت: در شرایط فعلی اقتصادی کشور، حقوق یک ماه کارگران برای 10 روز هم کافی نیست و در همان روزهای ابتدایی ماه ته می‌کشد.

هوشنگ درویش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت معیشتی کارگران اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، شرایط زندگی برای کارگران بسیار دشوار شده است؛ روز به روز شاهد بالا رفتن قیمت اقلام در بازار هستیم که این مساله زندگی کارگران را سخت کرده است.

وی افزود: تورم، تحریم‌ها و سایر مسائلی که باعث شده ثبات از بازار گرفته شود، شرایطی به وجود آورده تا قیمت محصولات هر روز بالا رود و کارگران نتوانند حتی نیازهای اولیه خود را به راحتی تامین کنند.

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خوزستان تصریح کرد: حد متوسط خط فقر در کشور قطعا کمتر از 8 میلیون تومان برای یک ماه نیست اما حتی اگر کارگری این میزان دریافتی داشته باشد که قطعا ندارد، حقوقش برای کل ماه کافی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارگران کفاف نان و پنیر را هم نمی دهد

حقوق کارگران کفاف نان و پنیر را هم نمی دهد