مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-29اقتصادي

بومی سازی 90 درصد تجهیزات و خدمات نفتی


مدیر کالای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: در حوزه تأمین یا تعمیرات بیش از 90 درصد کالاها به لحاظ تعدادی از مجموع کالاهایی که اداره کالا تأمین می کند، - بومی سازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، ابوالقاسم زمانی در این باره گفت: در حوزه تأمین یا تعمیرات بیش از 90 درصد کالاها به لحاظ تعدادی و بیش از 98 درصد به لحاظ ارزشی از مجموع کالاهایی که اداره کالا تأمین می کند، اعم از لوله، شیرآلات، توربین ها، دیزل ها، پمپ ها، مواد شیمیایی، ابزار دقیق و لوازم برقی بومی سازی شده است.

وی با اشاره به همکاری شرکت با تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد: ما همکاری بسیار خوبی با تولیدکنندگان و سازندگان قطعات داخلی داریم و در موارد بسیاری زمینه همکاری این تولیدکنندگان با شرکت در نمایشگاه های تخصصی فراهم شده و در چنین شرایطی هیچ گاه عملیات انتقال حتی در شرایط سخت مثل جنگ و تحریم متوقف نشده است.

زمانی با بیان اینکه ما با افتخار برای اعتلای این شرکت فعالیت می کنیم، یادآور شد: با وجود همه تلاش هایی که می شود، هیچ گاه حرکت رو به جلو متوقف نمی شود و به طور دائم در حال فعالیت و برنامه ریزی هستیم تا از طریق تولیدات داخلی کالاهای مورد نیاز شرکت تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی 90 درصد تجهیزات و خدمات نفتی

بومی سازی 90 درصد تجهیزات و خدمات نفتی