مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-29اجتماعي

حفظ تالاب بین المللی زریوار مهمترین اولویت برنامه های تببین شده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: اولویت مدیریت جامع تالاب زیوار حفظ و صیانت از تالاب و پناهگاه حیات وحش است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: اولویت مدیریت جامع تالاب زیوار حفظ و صیانت از تالاب و پناهگاه حیات وحش است.

فریبا رضایی در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور، که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تصریح کرد: در این برنامه مدیریتی وظایف تمامی گروه های ذینفع مشخص شده است تا بتوانیم این تالاب منحصر به فرد کشور را برای سال های متمادی و نسل آینده داشته باشیم.

وی از حضور مسنجم و برنامه ریزی شده تمامی گروه های ذینفع به ویژه انجمن های مردمی خبر داد و گفت: تعیین مسیر درست و علمی برای جوامع محلی وتبین نحوه استفاده و کاربری درست از تالاب از مهمترین کارهای این طرح جامع مدیریتی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم اجرای برنامه های مورد نظر محیط زیست توسط شهرداری مریوان منجر به قطع همکاری شد و به دنبال یک پیمانکار قوی در اجرای برنامه های مورد نظر در قسمت گردشگری تالاب در چارچوب قوانین و مقرارت سازمان محیط زیست هستیم.

تعیین وظایف هر دستگاه در قبال دریاچه زریوار با اجرای برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ تالاب بین المللی زریوار مهمترین اولویت برنامه های تببین شده است

حفظ تالاب بین المللی زریوار مهمترین اولویت برنامه های تببین شده است