مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-29اقتصادي

خودکفایی در صنعت نساجی با توان صنعتگران داخلی و حمایت بانک ملی


بانک ملی ایران با تأمین و تجهیز منابع لازم همواره در راستای ایجاد، تکمیل، توسعه و تأمین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی، حمایت از ساخت داخل تسهیلات و اعتبارات لازم را اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، صنعت نساجی کشور طی سال های اخیر با حمایت ها و پشتیبانی بی دریغ این بانک و به دست توان صنعتگران داخلی به آنچه هدف گذاری کرده بود نظیر خودکفایی در تولید پارچه و پرده و بومی سازی این صنعت دست یافته است.

رونق و جهش تولید به عنوان یکی از مهم ترین بخش های مهم پیشران حرکت کشور به سمت توسعه اقتصادی است؛ بخشی که سعی شده تا با برنامه ریزی و پشتیبانی و حمایت های همه جانبه و گسترده، تاثیرگذاری آن در روند حرکت توسعه اقتصادی کشور افزایش یابد.

طی سال های گذشته یکی از کارخانجاتی که توانسته با بهره مندی از حمایت ها و پشتیبانی بانک ملی ایران با دریافت تسهیلات ریالی و ارزی و خدمات مالی نظیر ضمانت نامه های ارزی به منظور رفع مشکلات موجود صنایع نساجی و در جهت بازسازی و نوسازی صنایع یاد شده به رونق تولید برسد و تبدیل به صنعتی بومی و نیاز به واردات را کاهش دهد، شرکت جهان اروم اُیاز به عنوان قطب تولید پارچه های مبلی و پرده در استان تهران (قرچک) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در صنعت نساجی با توان صنعتگران داخلی و حمایت بانک ملی

خودکفایی در صنعت نساجی با توان صنعتگران داخلی و حمایت بانک ملی