مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-29سياسي

پشت پرده تجارت با جراحی زیبایی/دخالت جراح نماها


رییس و اعضای هیات مدیره انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در نشست خبری به بیان مسائل و مشکلات جراحی زیبایی در کشور پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در عمل های زیبایی لحاظ کنیم.

وی افزود: رعایت پروتکل ها تمرین خوبی برای ما بود، ولی ما نگران کسانی هستیم که به صورت غیر حرفه ای و تحت عنوان جراحان پلاستیک نما وارد رشته تخصصی شده اند.

کلانتر هرمزی با اشاره به تعداد تخصص های مختلف رشته جراحی پلاستیک و زیبایی، گفت: متاسفانه مثل خیلی کارهای دیگر، شاهد سوءاستفاده افراد جراح نما هستیم که بعضا پزشک هم نیستند.

وی ادامه داد: این افراد از فضای نیمه خاموش روزهای کرونایی سوءاستفاده کرده و در زیرزمین ها، جراحی های غیر اصولی و غیر استاندارد انجام می دهند.

کلانتر هرمزی گفت: وسعت کار و کشور به گونه ای است که امکان جلوگیری از سوءاستفاده را محدود می کند و فقط مردم هستند که باید مراقب جان خودشان باشند.

عضو هیات مدیره انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، از مردم درخواست کرد فریب تبلیغات در فضای مجازی را نخورند و به افراد متخصص مراجعه کنند.

در ادامه، بابک نیکومرام نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، اظهار داشت: البته حساسیت مردم دلیل نمی شود که مسئولان از قبول مسئولیت خود شانه خالی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تجارت با جراحی زیبایی/دخالت جراح نماها

پشت پرده تجارت با جراحی زیبایی/دخالت جراح نماها