مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-29اقتصادي

90 درصد از تسهیلات افراد آسیب دیده از کرونا در قشم پرداخت شد


فرماندار قشم از پرداخت 90 درصد از تسهیلات دولتی ویژه کاهش آسیب های اقتصادی کرونا بر افراد آسیب دیده در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: یکی از اقدامات کارگشای دولت در حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا ارائه تسهیلات است.

وی افزود: تاکنون 90 درصد از تسهیلات 700 نفر از افراد آسیب دیده که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده بودند پرداخت شده و واریزی ها روند مطلوبی دارد.

فرماندار قشم خطاب به مدیران مربوطه، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات 103 پرونده 14 واحد تولیدی شهرستان نیز باید با سرعت انجام شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نقطه مطلوب برسد.

نصری تاکید کرد: همکاری و تعامل اداره کار و بانک ها باید با برگزاری نسشت های مشترک هفتگی تقویت و اختلاف آماری موجود برطرف شود.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی وام ها و تسهیلات حمایتی به جامعه هدف از سوی ادارت مربوطه باید به شیوه ای موثر، مستمر، به موقع و با پیگیری های لازم انجام شود.

فرماندار قشم اضافه کرد: کشت گلخانه ای و مباحث صادراتی آن با توجه به ظرفیت های شهرستان قشم نیازمند برنامه ریزی و اقدام لازم است.

نصری خاطرنشان کرد: محدودیت های موجود در حوزه واگذاری اراضی با راهکارهای مناسبی همچون بهره گیری از زمین های ملکی اشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد از تسهیلات افراد آسیب دیده از کرونا در قشم پرداخت شد

90 درصد از تسهیلات افراد آسیب دیده از کرونا در قشم پرداخت شد