مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-29پزشكي

از راه اندازی مرکز پیوند کلیه در بیرجند تا تجهیز آزمایشگاه ویروس شناسی


در دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت، مقرر شد تجهیزات آزمایشگاه ویروس شناسی از طریق وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند داده شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت، مقرر شد تجهیزات آزمایشگاه ویروس شناسی از طریق وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند داده شود.

حسین خسروی، دوشنبه شب 7 مهر در دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در این دیدار اتمام پروژه بیمارستان شهرستان خوسف بود که با توجه به کمبود اعتبارات و نوسانات قیمت نیازمند 12 میلیارد تومان اعتبار بود که دکتر قاسم جان بابایی با نظر موافق قول داد از طریق معاون پشتیبانی وزارتخانه پیگیری و این مبلغ را به بیمارستان اختصاص دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه بیمارستان ایران مهر بیرجند که تمامی بیماران سرطانی را پذیرش و درمان می کند، نیازمند یک دستگاه شتاب دهنده خطی high-energy است، افزود: در این خصوص، معاون وزیر قول مساعد برای اختصاص این دستگاه را داد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این دیدار، همکاری پاره وقت پزشکان متخصص در رشته های موردنیاز مراکز درمانی با حوزه درمان تأمین اجتماعی سطح استان بود که معاون وزیر طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه اندازی مرکز پیوند کلیه در بیرجند تا تجهیز آزمایشگاه ویروس شناسی

از راه اندازی مرکز پیوند کلیه در بیرجند تا تجهیز آزمایشگاه ویروس شناسی