مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-29اقتصادي

همه چیز گران شده چرا مرغ گران نشود؟


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز گفت: سالانه 60 هزار تن مرغ در البرز مصرف می شود که تنها 17 هزار تن آن در داخل استان و مابقی از طریق سایر استان ها تامین می شود.

- ایسنا/البرز معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز گفت: سالانه 60 هزار تن مرغ در البرز مصرف می شود که تنها 17 هزار تن آن در داخل استان و مابقی از طریق سایر استان ها تامین می شود.

مجتبی تقی زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در مقایسه با ماه های اول امسال اظهار کرد: در فروردین ماه به دلیل شیوع کرونا و کاهش مسافرت ها و پایین آمدن دید و بازدیدهای نوروزی میزان مصرف مرغ و تخم مرغ به شدت پایین آمد.

وی ادامه داد: در ماه های اول امسال میزان تولید واحدهای پرورش مرغ گوشتی و تخمگذار بیش از تقاضای مردم بود و همین باعث شد صاحبان این واحدها برای جلوگیری از ضرر بیشتر مجبور به فروش تولیدات خود حتی به قیمتی پایین تر از قیمت تمام شده بشوند.

وی افزود: نباید قیمت امروز مرغ و تخم مرغ را آن هم با احتساب گرانی وعدم تامین به موقع نهاده های طیور با قیمت فروردین و اردیبهشت مقایسه کنیم و انتظار داشته باشیم این تولیدات افزایش قیمتی نداشته باشند.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه نیاز البرز به مرغ در داخل استان تامین نمی شود گفت: سالانه 60 هزار تن مرغ در البرز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز گران شده چرا مرغ گران نشود؟

همه چیز گران شده چرا مرغ گران نشود؟