مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-29اجتماعي

نقش موثر بانوان در نهادینه سازی فرهنگ صحیح ترافیک


فرماندار رشت با ابراز امیدواری جهت موفقیت طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در کاهش میزان تصادفات، تاکید کرد: بانوان به عنوان پرورش دهندگان نسل آینده، - ایسنا/گیلان فرماندار رشت با ابراز امیدواری جهت موفقیت طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در کاهش میزان تصادفات، تاکید کرد: بانوان به عنوان پرورش دهندگان نسل آینده، نقش بسزایی در نهادینه سازی فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه دارند.

فرماندار رشت با ابراز امیدواری جهت موفقیت طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در کاهش میزان تصادفات، تاکید کرد: بانوان به عنوان پرورش دهندگان نسل آینده، نقش بسزایی در نهادینه سازی فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه دارند.

علی فتح اللهی امروز در همایش طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک که در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد، با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های مناسب برای تامین رفاه و آسایش و ایمنی انسان ها و از نخستین گام های دستیابی به توسعه در هر کشوری است، اظهار کرد: عوامل مختلفی چون ساخت پل ها و جاده های مناسب، نصب تابلوهای رانندگی و ساخت خودروهایی با استحکام و سیستم ایمنی بالا، جهت تامین سلامت و حفظ جان انسان ها در جاده ها و خیابان ها موثر است.

فرماندار شهرستان رشت افزود: انسان به عنوان سازنده خودرو و جاده و در قالب راننده یا عابرپیاده، مهم ترین نقش را در این مبحث بر عهده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر بانوان در نهادینه سازی فرهنگ صحیح ترافیک

نقش موثر بانوان در نهادینه سازی فرهنگ صحیح ترافیک