مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-29سياسي

برپایی نمایشگاه پوستر «جلوه های ایثار» در جهاددانشگاهی اردبیل


به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه پوستر «جلوه های ایثار» به همت معاونت فرهنگی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل برپا شد.

- برپایی نمایشگاه پوستر جلوه های ایثار در جهاددانشگاهی اردبیل ایسنا/اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه پوستر جلوه های ایثار به همت معاونت فرهنگی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل برپا شد.

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل هشتم مهرماه با اعلام این خبر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و یادآوری خاطرات روزهای ایثار و شهادت است.

حمیده شهبازی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تعداد 28 اثر از هنرمندان در قالب پوستر به نمایش گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه پوستر جلوه های ایثار به مدت یک هفته برای بازدید دانشجویان و علاقه مندان دایر است.

وی افزود: باید در بین جوانان و نوجوانان فرهنگ ایثار و شهادت پررنگ جلوه گر شود تا جوانان بدانند هر وجب از سرزمین مان با ریخته شدن قطره های خون پاک شهیدان و از خودگذشتگی های جوانان این مرز و بوم بدست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه پوستر «جلوه های ایثار» در جهاددانشگاهی اردبیل

برپایی نمایشگاه پوستر «جلوه های ایثار» در جهاددانشگاهی اردبیل