مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:302020-09-29سياسي

24 مهرماه، افتتاح فاز اول پروژه انتقال آب از خلج فارس به سیرجان با حضور رییس جمهور


عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان از افتتاح فاز اول پروژه انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان در 24 مهرماه توسط رییس جمهور خبر داد و بیان کرد: - ایسنا/کرمان عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان از افتتاح فاز اول پروژه انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان در 24 مهرماه توسط رییس جمهور خبر داد و بیان کرد: امیدواریم فاز 2 و 3 این پروژه که انتقال آب به مجتمع مس سرچشمه و چادرملوی یزد است تا پایان سال جاری به بهره برداری رسد.

دکتر محمدجواد فدایی پیش از ظهر امروز هشتم مهرماه در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته به صورت آزمایشی آب شیرین شده خلیج فارس وارد مخزن 45 هزار مترمکعبی شرکت صنعتی معدنی گل گهر سیرجان شده است که از این مخزن تا شرکت گل گهر 15 کیلومتر فاصله است.

وی با بیان اینکه این آب از امروز به صورت آزمایشی به تاسیسات گل گهر منتقل می شود اظهار کرد: سالانه از طریق این خط انتقال، 130 میلیون مترمکعب آب از خلیج فارس توسط 11 ایستگاه پمپاژ به سیرجان منتقل می شود.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان از افتتاح این پروژه در 24 مهرماه توسط رییس جمهور خبر داد و بیان کرد: امیدواریم فاز 2 و 3 این پروژه که انتقال آب به مجتمع مس سرچشمه و چادرملوی یزد است تا پایان سال جاری به بهره برداری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 مهرماه، افتتاح فاز اول پروژه انتقال آب از خلج فارس به سیرجان با حضور رییس جمهور

24 مهرماه، افتتاح فاز اول پروژه انتقال آب از خلج فارس به سیرجان با حضور رییس جمهور