مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:302020-09-29سياسي

منطقه قره باغ جزء لاینفک آذربایجان است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: منطقه قره باغ جزء لاینفک آذربایجان است و اشغال آن محکوم و تداوم جنگ را به نفع هیچ کشوری نمی دانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خصوص درگیری در منطقه قره باغ با صدور پیامی عنوان کرد: خبر آغاز مناقشات و درگیری های مجدد در منطقه قره باغ از سوی کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ریخته شدن خون مردم بی دفاع و نظامیان در این مناطق درگیر، موجب تألم و تأثر گردید.

وی در ادامه پیام آورده است، یقیناً در روزگاری که گفتگوها و توافقات بین کشورها می تواند مانع از درگیری ها و جنگ ها شود مشاهده چنین حوادثی قابل قبول نیست و انتظار می رود طرف های درگیر هرچه سریع تر ضمن حفظ خویشتن داری و توقف درگیری ها برای حل اختلافات و مناقشات پای میز مذاکره حاضر شده و راه حل دیپلماتیک را برای پایان جنگ بپذیرند، قهراً مسئولین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور فعالانه، زمینه صلح و آشتی و حل اختلافات، از طریق دیپلماسی را به صورت جدی پیگیر بوده و هستند.

امام جمعه ارومیه می افزاید، اخبار واصله حکایت از نقش آفرینی و تحریک ایادی استکبار جهانی و صهیونیست ها در منطقه دارد که هوشیاری مردم و کشورهای همسایه می تواند تأثیر بسزایی در خنثی کردن توطئه ها و اهداف شوم آنان داشته باشد فلذا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه قره باغ جزء لاینفک آذربایجان است

منطقه قره باغ جزء لاینفک آذربایجان است