مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:302020-09-29بين الملل

موشک های سرگردان جنگِ دو همسایه در خاک ایران (+ عکس)


اصابت چند راکت به مناطق مرزی اردبیل و آذربایجان شرقی در پی مناقشات جمهوری آذربایجان و ارمنستان مرزنشینان را نگران کرده هرچند مسئولان اطمینان می دهند خطری مرزهای کشور را تهدید نمی کند - موشک های سرگردان جنگِ دو همسایه در خاک ایران (+ عکس) اصابت چند راکت به مناطق مرزی اردبیل و آذربایجان شرقی در پی مناقشات جمهوری آذربایجان و ارمنستان مرزنشینان را نگران کرده هرچند مسئولان اطمینان می دهند خطری مرزهای کشور را تهدید نمی کند صدای توپ و تانک این روزها در آذربایجان و ارمنستان در همسایگی نوار مرزی کشور پیچیده است.

در مناقشه دوباره و حمله نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، اصابت چند خمپاره و راکت به خداآفرین و اصلاندوز مردم مرزنشین 2 استان آذربایجان شرقی و اردبیل را نگران کرده است.

اصابت چند خمپاره و راکت به خداآفرین در استان آذربایجان شرقی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری، استان اردبیل 369 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد که این روزها از سوی ارمنستان مورد حملات زمینی و هوایی قرار گرفته است.

آذربایجان شرقی هم 200 کیلومتر با جمهوری آذربایجان و 35 کیلومتر با ارمنستان مرز مشترک دارد و تنها استان همسایه با ارمنستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های سرگردان جنگِ دو همسایه در خاک ایران (+ عکس)

موشک های سرگردان جنگِ دو همسایه در خاک ایران (+ عکس)