مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-29بين الملل

انگلیس: درباره خلع سلاح اتمی کره شمالی مصمم هستیم


وزیر خارجه انگلیس بعد از سفر به کره جنوبی و بازدید از منطقه مرزی غیرنظامی دو کُره، اعلام کرد لندن به ادامه فشار برای خلع سلاح اتمی کره شمالی مصمم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت انگلیس که همواره مواضع تندی علیه کره شمالی داشته دومینیک راب وزیر خارجه را به سئول پایتخت کره جنوبی فرستاده است.

به نوشته اسپوتنیک ، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس در سفر به کره جنوبی، ضمن دیدار با مقام های این کشور از منطقه مرزی غیر نظامی دو کره هم دیدن کرد.

راب بعد از این بازدید در پیامی توییتری نوشت: بریتانیا و کره جنوبی طی 70 سال اخیر ا یکدیگر برای (برقراری) صلح در شبه جزیره کره همکاری کرده اند .

وزیر خارجه انگلیس افزود: من امروز در منطقه غیر نظامی (دو کره) بر حمایت بریتانیا از تلاش های کره جنوبی برای بهبود روابط با (کره) شمالی و عزممان برای فشار بر جمهوری دموکراتیک خلق کره برای خلع سلاح اتمی تاکید کردم .

طبق گزارش رسانه های کره جنوبی از قبیل یونهاپ، وزیر خارجه انگلیس پیش از این بازدید، در سئول با کانگ کیونگ-وا همتای کره ای دیدار و گفت و گو کرده بود.

تلاش ها برای تحقق خلع سلاح اتمی کامل در شبه جزیره کره، ایجاد صلح دائمی در این شبه جزیره، تبادل نظر درباره همکاری برای مقابله با ویروس کرونا و تقویت روابط دوجانبه انگلیس و کره جنوبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: درباره خلع سلاح اتمی کره شمالی مصمم هستیم

انگلیس: درباره خلع سلاح اتمی کره شمالی مصمم هستیم