مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-29پزشكي

وزیر بهداشت: ایران پیشتاز مدیریت کرونا در جهان است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که ایران پیشتاز مدیریت کرونا در جهان است و تاریخ، این ادعا را پس از مقایسه اقدامات انجام شده ما با دیگر کشورهای مدعی دنیا اثبات خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعید نمکی روز سه شنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در گلستان با برشمردن برخی اقدامات موثر ایران در مواجهه با کرونا اظهار داشت: همه این موفقیت ها در شرایط دشوار تحریم به دست آمد و ما سرافرازانه از مشکلات ناشی از محدودیت های بزرگ اقتصادی عبور کرده و خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با وجود فشار مضاعف تحریم بر اقتصاد دنیا، هیچ کدام از خط تولید صنایع کشور به خاطر کرونا تعطیل نشد که مهمترین دلیل آن، تعیین پروتکل های دقیق برای واحدهای تولیدی با هدف تداوم فعالیت بود که بسیاری از این پروتکل ها مورد استفاده کشورهای اروپایی قرار گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسی از آموزه های دفاع مقدس را یکی از عوامل موثر مبارزه هوشمندانه با کرونا دانست و گفت: تجارب گرانقدر به یادگار مانده از دفاع مقدس، در مسیر مبارزه با کرونا مورد استفاده قرار گرفت و در نتیجه آن توانستیم با وجود قرار داشتن در محاصره اقتصادی، بهتر از بسیاری کشورهای مدعی اروپایی با کرونا مقابله کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: ایران پیشتاز مدیریت کرونا در جهان است

وزیر بهداشت: ایران پیشتاز مدیریت کرونا در جهان است