مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-29سياسي

بهره گیری از آرمان های دفاع مقدس به حفظ اقتدار ایران کمک کرده است


به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، محفل خاطره گویی به همت معاونت فرهنگی در جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، محفل خاطره گویی به همت معاونت فرهنگی در جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل هشتم مهر ماه در این محفل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: در آن دوران جهاددانشگاهی با استفاده از پتانسیل های خود در این جهاد مقدس شرکت داشت و 103 شهید تقدیم کرد.

مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از فداکاری ، گذشت، ایثار و شهادت است، اضافه کرد: در سال های بعد از جنگ، بهره گیری از آرمان های آن دوران به حفظ اقتدار ایران کمک کرده است و در سایه برکات آن دوران ایران هم اکنون یکی از کشورهای مهم و تاثیرگذار منطقه و جهان است.

وی الگوگیری از دستاوردهای دفاع مقدس را راهگشای بسیاری از مسائل کشور عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید رخدادهای آن دوران با بهره گیری از ابزار قلم و هنر در جامعه منتشر شود تا زمینه آشنایی نسل حاضر و آینده با دلاورمردی های مردم ایران در زمان جنگ تحمیلی فراهم گردد.

در این محفل هوشنگ عبدی، پیشکسوت دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بازگویی و بازخوانی خاطرات و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از آرمان های دفاع مقدس به حفظ اقتدار ایران کمک کرده است

بهره گیری از آرمان های دفاع مقدس به حفظ اقتدار ایران کمک کرده است