مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-29بين الملل

کاهش 19 درصدی ماموریت های تصادفی در فارس/پد بالگرد استاندارد نداریم


در شش ماهه اول امسال 25 هزار و 416 ماموریت حوادث ترافیکی در استان انجام شده و در این بازه زمانی شاهد کاهش 19 درصدی ماموریت تصادفی بودیم.

- ایسنا/فارس رییس اورژانس فارس گفت: در شش ماهه اول امسال 25 هزار و 416 ماموریت حوادث ترافیکی در استان انجام شده و در این بازه زمانی شاهد کاهش 19 درصدی ماموریت تصادفی بودیم.

محمدجواد مرادیان سه شنبه 8 مهرماه در یک کنفرانس خبری با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال 823 هزار و 44 ماموریت توسط اورژانس فارس انجام شده است، گفت: از این تعداد 130 هزار مورد ماموریت پایگاه ها بوده است.

او همچنین با بیان اینکه اورژانس فارس طی این بازه زمانی پاسخگوی 10 هزار تماس مزاحمت مردمی هم بوده است، افزود: کسانیکه تماس مزاحمت می گیرند با جان مردم بازی می کنند، چرا که اشغال تلفن 115 کیفیت خدمات را تحت تاثیر قرار می دهد.

رییس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی فارس خاطرنشان کرد: این کاهش بیانگر رعایت قوانین و مقررات و حضور پلیس و راهداری در مبادی جاده است.

البته کرونا هم در کاهش تصادفات بی تاثیر نیست و محدودیت آمد و رفت در این زمینه موثر بوده است.

مرادیان که مشارکت اورژانس فارس در مدیریت بیماری کرونا را بسیار موثر می داند، عنوان کرد: در این زمینه اورژانس علاوه بر نقل و انتقال بیماران کرونا مشاوره تلفنی هم ارائه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 19 درصدی ماموریت های تصادفی در فارس/پد بالگرد استاندارد نداریم

کاهش 19 درصدی ماموریت های تصادفی در فارس/پد بالگرد استاندارد نداریم