مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-29پزشكي

حیوانات خانگی ابرکوه رایگان واکسینه می شوند


طرح واکسیناسیون هاری حیوانات خانگی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و حیوان به صورت رایگان در دامپزشکی ابرکوه انجام می شود.

- ایسنا/یزد سرپرست شبکه دامپزشکی ابرکوه گفت: طرح واکسیناسیون هاری حیوانات خانگی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و حیوان به صورت رایگان در دامپزشکی ابرکوه انجام می شود.

سعید امیدسالاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی هاری و پیش رو بودن چهاردهم مهرماه روز دامپزشکی ، شبکه دامپزشکی ابرکوه اقدام به واکسیناسیون هاری حیوانات همراه و خانگی به صورت کاملاً رایگان به مدت یک ماه در این مرکز می کند.

وی با بیان این که همه کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند از جمله صاحبان حیوانات خانگی و کشاورزان، وظیفه دارند که سلامتی حیوانات تحت مراقبت خود را تأمین کنند، افزود: طرح مذکور از اول مهرماه آغاز و تا 30 مهر به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

امیدسالاری تصریح کرد: واکسیناسیون به موقع حیوانات خانگی و همراه به منظور جلوگیری از گسترش بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین شیوع بیماری در خود حیوانات ضرورت دارد.

همچنین با توجه به رواج نگه داری حیوانات خانگی توصیه می شود افرادی که حیوانات همراه مانند سگ و گربه برای انجام مباحث درمانی، واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیوانات خانگی ابرکوه رایگان واکسینه می شوند

حیوانات خانگی ابرکوه رایگان واکسینه می شوند