مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-29دانش

ساختمان جدید موزه ملی علوم و فناوری احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سیف الله جلیلی رییس موزه ملی علوم و فناوری گفت: سرانجام پس از سال ها تلاش و پیگیری بی وقفه و با تصویب هیأت وزیران و تایید ریاست محترم جمهوری، - رییس موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران از احداث ساختمان فاخر این موزه در کنار فرهنگستان های جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سیف الله جلیلی رییس موزه ملی علوم و فناوری گفت: سرانجام پس از سال ها تلاش و پیگیری بی وقفه و با تصویب هیأت وزیران و تایید ریاست محترم جمهوری، با استناد به مصوبه شماره 51011/ت 57761 ک، قرار است بنای فاخر موزه ملی علوم و فناوری کشور در فضایی کنار فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران واقع در اراضی عباس آباد احداث شود.

وی اعلام کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه منعقد شده میان فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران و موزه ملی علوم و فناوری مقرر شده است که ساختمان نیمه تمام مرکز همایش های فرهنگستان ها به عنوان بنای موزه ملی علوم و فناوری باز طراحی و برای این کاربری تکمیل و تجهیز شود.

جلیلی ادامه داد: به این ترتیب پس از گذشت نزدیک به پانزده سال از تصویب ساخت و راه اندازی این موزه و گذشت بیش از ده سال از آغاز به کار آزمایشی آن در فضای بسیار کوچکی در ساختمان قدیمی کتابخانه ملی، اینک با برداشته شدن این گام بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید موزه ملی علوم و فناوری احداث می شود

ساختمان جدید موزه ملی علوم و فناوری احداث می شود