مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-29پزشكي

علائم کرونا در موج سوم از موج اول و دوم شدیدتر است


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: بیماری های پاییزه مثل آنفلوآنزا علایم بسیار نزدیکی با کرونا دارد همین باعث سردرگمی کادر بهداشت و درمان و مردم می شود.

- ایسنا/البرز رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: بیماری های پاییزه مثل آنفلوآنزا علایم بسیار نزدیکی با کرونا دارد همین باعث سردرگمی کادر بهداشت و درمان و مردم می شود.

مهرداد بابایی روز سه شنبه هشتم مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وضعیت البرز همچنان قرمز است، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 98 بیمار قطعی در بیمارستان های استان بستری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته هشت نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی توضیح داد: از ابتدای شیوع این ویروس در استان 1172 نفر جان خود را از دست داده اند.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 570 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند، ادامه داد: طی چند روز اخیر شاهد سرد شدن هوا هستیم که این نگرانی در خصوص همزمانی شیوع سایر بیماری های تنفسی با کرونا را افزایش می دهد.

وی اضافه کرد: بیماری های پاییزه مثل آنفلوآنزا علایم بسیار نزدیکی با کرونا دارد همین باعث سردرگمی کادر بهداشت و درمان و مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم کرونا در موج سوم از موج اول و دوم شدیدتر است

علائم کرونا در موج سوم از موج اول و دوم شدیدتر است