مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-29دانش

تجربه هدایت یک پایان نامه به سمت راه اندازی استارتاپی بین المللی شرح داده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، یکی از موضوعات مهم و جذاب در جوامع دانشگاهی و البته فضای کسب وکار، چگونگی بهره مندی از نتایج تحقیقات دانشگاهی و نوآوری ها و ابداعات صورت گرفته توسط محققین، - تجربه هدایت پایان نامه به سمت راه اندازی یک استارتاپ بین المللی، موضوع وبیناری است که عصر روز چهارشنبه نهم مهرماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، یکی از موضوعات مهم و جذاب در جوامع دانشگاهی و البته فضای کسب وکار، چگونگی بهره مندی از نتایج تحقیقات دانشگاهی و نوآوری ها و ابداعات صورت گرفته توسط محققین، اساتید و دانشجویان است.

شاید با خود بگویید که تنها کار دانشگاه، آموزش و اگر کمی مدرن تر نگاه کنیم، تحقیق و پژوهش برای توسعه علوم مختلف است.

تا چند دهه پیش این چنین بود، اما امروزه دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی، به این حد بسنده نکرده و تلاش های خود برای تجاری سازی نوآوری های دانشگاهی را آغاز نموده اند.

نتیجه این تلاش ها، در پارادایم جدید کارآفرینی دانشگاهی نمود یافته است!نگاه دقیق تر به روند تغییر و تکامل دانشگاه به عنوان یکی از اضلاع اصلی اکوسیستم نوآوری، نشان می دهد که دانشگاه های نوآور، به بحث تجاری سازی و ارزش افزایی از نوآوری ها و ابداعات خود به گونه دیگری نگاه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه هدایت یک پایان نامه به سمت راه اندازی استارتاپی بین المللی شرح داده می شود

تجربه هدایت یک پایان نامه به سمت راه اندازی استارتاپی بین المللی شرح داده می شود