مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-29فناوري

پشتیبانی از شبکه شاد تا پایان هفته در فارس اجرایی می شود


رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس از افزایش پهنای باند همراه اول برای پشتیبانی از شبکه شاد تا پایان این هفته خبر داد و گفت: امید است با تحقق وعده مسئولان مخابرات، - ایسنا/فارس رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس از افزایش پهنای باند همراه اول برای پشتیبانی از شبکه شاد تا پایان این هفته خبر داد و گفت: امید است با تحقق وعده مسئولان مخابرات، شاهد رفع نواقص شبکه شاد در استان باشیم.

سعید امیری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تنها مرجع ما برای شبکه شاد، وزارت آموزش و پرورش است، گفت: این شبکه مشکلات زیرساختی، نرم افزاری و سخت افزاری دارد و وزارتخانه متبوع اعلام کرده که طی روزهای آینده با فعال شدن 600 کاربر، مشکلات استفاده از این شبکه به حداقل می رسد.

او ادامه داد: زیر ساخت مخابراتی برای استفاده از شبکه شاد مشخص شده است اما با افزایش حجم استفاده، علاوه بر کندی سرعت این شبکه، شاهد قطعی در بعضی از ساعات روز هستیم.

رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس در خصوص نحوه دریافت سیم کارت دانش آموزی و استفاده رایگان از شبکه شاد نیز عنوان کرد: طبق اعلام وزارت آموزش وپرورش با ثبت نام اولیاء دانش آموزان و ارائه مدارک مورد نیاز و نهایتا با طی فرآیند اداری، سیم کارت در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی از شبکه شاد تا پایان هفته در فارس اجرایی می شود

پشتیبانی از شبکه شاد تا پایان هفته در فارس اجرایی می شود