مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-29دانش

دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس دانشجو می پذیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد که برای سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس سوابق تحصیلی برای دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی که در حومه شهر برازجان واقع شده، - دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برای سال تحصیلی 1400-1399 در چهار رشته، بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد که برای سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس سوابق تحصیلی برای دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی که در حومه شهر برازجان واقع شده، دانشجو پذیرش می کند.

بر این اساس، آن دسته از علاقه مندان به تحصیل در این دانشکده که در رشته علوم تجربی تحصیل کردند، می توانند در 4 رشته دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس بوشهر بدون آزمون، مورد پذیرش قرار گیرند.

بر این مبنا، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس در رشته های علوم و مهندسی باغبانی، گیاه پزشکی، علوم دامی و مهندسی تولید و ژنتیک به صورت روزانه اقدام به پذیرش دانشجو کرده و علاقه مندان تا چهاردهم مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه www.

sanjesh.

org اقدام به ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس دانشجو می پذیرد

دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس دانشجو می پذیرد