مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-29سياسي

مساوی شدن برای ابرقدرتی مانند آمریکا نه صرفاً یک باخت بلکه افتضاح است


بیستمین برنامه از سلسله پیش رویدادهای همایش بین المللی «افول آمریکا؛ روند گذشته و تحولات آینده» با عنوان «مثلث چالش های سرنوشت ساز برای آمریکا» به میزبانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی برگزار شد.

- بیستمین برنامه از سلسله پیش رویدادهای همایش بین المللی افول آمریکا؛ روند گذشته و تحولات آینده با عنوان مثلث چالش های سرنوشت ساز برای آمریکا به میزبانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی مصلح زاده عضو هیات علمی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه در این نشست در سخنانی گفت: تعاملات بین المللی، بر مبنای قدرت برتر پایه ریزی شده است و بازیگرانی که می خواهند در عرصه بین الملل نقشی بیافرینند باید قواعد آن را بپذیرند.

آمریکا با استفاده از ابزارهای مختلفی سعی در فشار آوردن بر دیگر کشورها و وادار کردن آن ها به رعایت این قواعد و نقش آفرینی در عرصه بین المللی دارد.

آمریکا برای دولت هایی که نمی خواهند تسلیم این بازی و قواعد آن شوند، روش هایی را پیاده سازی می کند که از جمله این روش ها می توان به تلاش برای روی کار آمدن حکومتی سر به زیر و تابع قواعد این بازی اشاره کرد و در صورتی که این موضوع محقق نشود، از ابزار تحریم و فشار استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساوی شدن برای ابرقدرتی مانند آمریکا نه صرفاً یک باخت بلکه افتضاح است

مساوی شدن برای ابرقدرتی مانند آمریکا نه صرفاً یک باخت بلکه افتضاح است