مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-29اقتصادي

دعوت رییس اتاق بازرگانی بندرعباس از فعالان اقتصادی برای شرکت در روز ملی صادرات


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با دعوت از فعالان اقتصادی برای ثبت نام در بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات خواستار حضور پررنگ فعالان اقتصادی در این رویداد بزرگ شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با دعوت از فعالان اقتصادی برای ثبت نام در بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات خواستار حضور پررنگ فعالان اقتصادی در این رویداد بزرگ شد.

محمدرضا صفا در گفت و گو با ایسنا شرط اصلی برای شرکت در این رویداد را رفع تعهد ارزی به میزان 70 درصد دانست و عنوان کرد: این رویداد بزرگ برای نخستین بار به اتاق های استانی واگذار شده است، انتظار می رود میزان استقبال فعالان اقتصادی برای شرکت در این مراسم دوچندان شود.

وی خاطرنشان کرد: بازرگانان می توانند تا 15 مهرماه 99 با مراجعه به سایت، در گروه های کالایی و خدماتی با ارائه اسناد و مدارک لازم ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بیان کرد: صادرکنندگان در این برهه با مشکلات متعددی روبرو هستند و شرکت در این مراسم و تقدیر از صادرکنندگان واقعی وظیفه ای که بر عهده ماست و امید است با مشارکت بالای صادرکنندگان شاهد برگزاری مراسمی باشکوه با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییس اتاق بازرگانی بندرعباس از فعالان اقتصادی برای شرکت در روز ملی صادرات

دعوت رییس اتاق بازرگانی بندرعباس از فعالان اقتصادی برای شرکت در روز ملی صادرات