مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-29سياسي

کردستان در آستانه قرمز شدن وضعیت کرونا


هشدار پشت هشدار هیچ افاقه ای نداشت و دورهمی ها و مهمانی ها و بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی، بیشتر و بیشر شد تا جایی که کردستان از دوره آسودگی گذشته و حالا قدم به قدم به محدوده قرمز کرونا نزدیک تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: کرونا خطرناکتر از قبل برگشته یعنی اصلا نرفته بود که بخواهد برگردد، ما فکر می کردیم که شکستش داده و توانسته ایم بر آن غلبه کنیم در حالی که این آتش زیر خاکستر هر روز قدرت می گرفت و این را کادر درمان و مسوولان حوزه سلامت خوب می دانستند و برای همین مدام هشدار می دادند ولی کو گوش شنوا.

کردستان که در وضعیت قابل قبولی بسر می برد و پشت چراغ قرمز کرونا ایستاده است، اینجا چراغ سبزی برای کرونا نیست، چراغ ها سفید، زرد، نارنجی و قرمز هستند، برای عبور از گذرگاه کرونا، کافی است یک ماسک بزنید، کمی از دیگران فاصله داشته و دست هایتان را مرتب با آب و صابون شست و شو دهید.

بیجار قرمز شد مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: وضعیت کلی استان از لحاظ ابتلا به کرونا در محدوده نارنجی و بیجار در وضعیت قرمز است.

آرزو فلاحی روز سه شنبه اظهار داشت: در حال حاضر بانه و سروآباد در وضعیت سفید، سقز و دیواندره در وضعیت زرد و سنندج، قروه، کامیاران، مریوان و دهگلان در وضعیت نارنجی هستند و بیجار هم قرمز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در آستانه قرمز شدن وضعیت کرونا

کردستان در آستانه قرمز شدن وضعیت کرونا