مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-29سياسي

روستاها را روستا نگه داریم نه حاشیه نشین شهر!


سال 96 بود که الحاق سه روستای علی آباد، قاسم آباد و حسن آباد از سوی مسئولان استان همدان مطرح شد و سرانجام در تیرماه سال تیرماه 98 در جلسه هیئت وزیران به تصویب رسید.

- ایسنا/همدان سال 96 بود که الحاق سه روستای علی آباد، قاسم آباد و حسن آباد از سوی مسئولان استان همدان مطرح شد و سرانجام در تیرماه سال تیرماه 98 در جلسه هیئت وزیران به تصویب رسید.

در تیرماه سال جاری موضوع الحاق روستاها به شهر همدان در صحن شورا مطرح و اظهار شد الحاق این سه روستا به شهر مشکل ساز شده است، مسعود عسگریان، رییس کمیسیون نظارت وقت شورای شهر همدان از اعلام مخالفت رسمی نمایندگان مجلس و شوراها به مجمع تشخیص مصلحت کشور بابت الحاق سه روستا به شهر خبر داد.

در همین راستا روز گذشته رییس مرکز سیاستگذاری توسعه پایدار و امور زیر بنایی مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت همراه و تعدادی از اعضای شورای شهر همدان از سه روستای الحاقی به شهر بازدید کردند و با مخالفت اهالی روستاها از الحاق اجباری روبرو شدند.

رییس مرکز سیاستگذاری توسعه پایدار و امور زیر بنایی مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بازدید از روستاهای مذکور گفت: در بحث روستا به اذهان متبادر شده نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار خوبی در حوزه های زیرساختی و حمایتی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها را روستا نگه داریم نه حاشیه نشین شهر!

روستاها را روستا نگه داریم نه حاشیه نشین شهر!