مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-29بين الملل

دستور ترامپ برای تقویت قوای هسته ای در بحبوحه بن بست با روسیه


نشریه «پولیتیکو» به نقل از منابع مطلع گزارش داد، در شرایطی که مذاکرات کنترل تسلیحات با روسیه بیش از حد به طول انجامیده است، دولت آمریکا به ارزیابی تقویت نیروی هسته ای ایالات متحده دستور داده است.

- نشریه پولیتیکو به نقل از منابع مطلع گزارش داد، در شرایطی که مذاکرات کنترل تسلیحات با روسیه بیش از حد به طول انجامیده است، دولت آمریکا به ارزیابی تقویت نیروی هسته ای ایالات متحده دستور داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع مطلع تاکید کردند، درخواست از فرماندهی استراتژیک ایالات متحده در نبراسکا برای ارزیابی زمان لازم برای خارج سازی کلاهک های هسته ای از زرادخانه و بارگیری آنها روی بمب افکن ها و زیردریایی ها، برای این منظور است که اگر استارت جدید با مسکو در فوریه 2021 منقضی شد، روسیه پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره این پیمان کنترل تسلیحاتی دوباره وارد مذاکره شود.

در گزارش این نشریه آمده است که دولت دونالد ترامپ مایل است تأکید کند که اگر روسیه نتواند خواسته های آمریکا را برآورده کند، واقعاً اجازه می دهد که این پیمان پایان یابد.

این گزارش می گوید، این نگرانی وجود دارد که روسیه بتواند مذاکرات را طولانی تر کند، به این امید که جو بایدن، رقیب دموکرات ریاست جمهوری ایالات متحده که احتمالاً می تواند استارت جدید را تحت شرایط مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ترامپ برای تقویت قوای هسته ای در بحبوحه بن بست با روسیه

دستور ترامپ برای تقویت قوای هسته ای در بحبوحه بن بست با روسیه