مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-29سياسي

قضات آرا محکم و مستدل صادر کنند/ لزوم رعایت اصل بی طرفی


رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر این که قضات با استقلال خود باید آرا محکم و مستدل و مطابق مبانی فقهی و حقوقی صادر کنند، اضافه کرد: سیاست های اولویتی قوه باید مدنظر همه قضات بوده و در راستای اجرای کامل و دقیق آن ها تلاش کنند.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر این که قضات با استقلال خود باید آرا محکم و مستدل و مطابق مبانی فقهی و حقوقی صادر کنند، اضافه کرد: سیاست های اولویتی قوه باید مدنظر همه قضات بوده و در راستای اجرای کامل و دقیق آن ها تلاش کنند.

محمد رزم در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی لرستان که هفتم مهرماه برگزار شد، با بیان این که قضاوت جایگاه بسیار مهمی است و از قداست بالایی برخوردار است، اظهار کرد: قضاوت متفاوت از سمت های اجرایی است و نباید به دید شغل و کارمندی و کسب درآمد به این جایگاه نگاه کرد.

وی تصریح کرد: قضاوت شئون خاصی دارد که بایستی رعایت شود و قضات باید بر محور عدالت حرکت کنند و ما در این زمینه آیات و روایات فراوانی داریم که بر قضاوت عادلانه تاکید دارند.

این مقام ارشد قضایی لرستان در ادامه با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در بین اصحاب دعوا، ادامه داد: قاضی باید به گونه ای با اصحاب دعوا برخورد کند که هیچ شائبه ای مبنی بر جانبداری از یکی از اصحاب دعوی به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات آرا محکم و مستدل صادر کنند/ لزوم رعایت اصل بی طرفی

قضات آرا محکم و مستدل صادر کنند/ لزوم رعایت اصل بی طرفی