مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:502020-09-29سياسي

دستانی که با برکت عجین شد/تنوری که با کرونا سرد نشد


شمسیه مهدوی مسؤول تعاونی تولید نان برکت طی 17 سال گذشته مردانه در مقابل مشکلات ایستاد و توانست در شغلی که برای خود انتخاب کرده به موفقیت هم برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، صحبت از موفقیت بانوان در جبهه اقتصادی حکایت دیگری دارد؛ چرا که یک بانو اگر بخواهد در کنار وظایف مادری در برابر ناملایمات زندگی بایستد و همچنان به پشتکار و تلاشش ادامه دهد باید سختی های زیادی را به جان بخرد.

در طول زندگی خود بانوان زیادی را دیدیم که به خاطر فرزندان خود در برابر مشکلات زندگی نه تنها کمر خم نکردند بلکه مردانه ایستادند و حتی در سخت ترین شغل ها هم باز هم خستگی را خسته کردند تا دست شان را جلوی کسی دراز نکنند و بتوانند پاسخگوی نیازهای فرزندان شان باشند.

شمسیه مهدوی مسؤول تعاونی تولید نان برکت یکی از بانوانی است که مردانه در مقابل مشکلات ایستاد و توانست در شغلی که برای خود انتخاب کرده به موفقیت هم برسد.

این بانو با اراده آهنین و دستانی پرتلاش توانست کسب و کاری راه اندازی کند؛ جدا از اینکه موفق شد در کنار وظایف مادری، برای سه فرزندش پدر هم باشد تعاونی را راه اندازی کند و توانست برای بانوانی همانند خود نیز کسب و کاری راه اندازی کند تا آنان نیز در نان شب خود نمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستانی که با برکت عجین شد/تنوری که با کرونا سرد نشد

دستانی که با برکت عجین شد/تنوری که با کرونا سرد نشد