مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-29اقتصادي

ثبت دقیق اطلاعات پرداخت های حمایتی شرط معافیت مالیاتی خیریه ها


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: ثبت دقیق اطلاعات پرداخت های حمایتی، مبنای دریافت معافیت مالیاتی خیریه ها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی اظهار کرد: براساس بند ح تبصره 17 قانون بودجه سال 1399 کشور، تمامی دستگاه های موضوع ماده(29) قانون برنامه ششم توسعه از جمله نهادهای عمومی غیردولتی و بنیادها که به هر شکل از اقشار آسیب پذیر حمایت می کنند، مکلف هستند همه حمایت ها و کمک های خود را به افراد حقیقی صرفاً از طریق حواله های الکترونیک ساتنا و پایا انجام دهند.

وی افزود: اجرای این بند، می تواند نقشی موثری در ارتقای شفافیت عملکرد موسسات خیریه خصوصی و مردم نهاد ایفا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: موسسات خیریه در تمامی کشورها از ارکان بخش رفاه اجتماعی به شمار می روند و با این وجود، در صورت نبود نظارت مناسب و دقیق، امکان استفاده از عنوان خیریه برای پولشویی و فساد محتمل است که موجب سلب اعتماد عمومی به خیریه ها می شود.

وی تاکید کرد: با اجرای این تبصره ثبت دقیق اطلاعات پرداخت های حمایتی، مبنای دریافت معافیت مالیاتی خیریه ها خواهد بود و به این ترتیب شفافیت در پرداخت های حمایتی این موسسات ممکن خواهد شد و بر این اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت دقیق اطلاعات پرداخت های حمایتی شرط معافیت مالیاتی خیریه ها

ثبت دقیق اطلاعات پرداخت های حمایتی شرط معافیت مالیاتی خیریه ها