مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-29سياسي

صدر: کشور به اینترنت ملی نیاز دارد/ اقتصاد دیجیتال لازمه تحقق جهش تولید


دکتر محمد محسن صدر؛ استاد دانشگاه و متخصص اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو به اهمیت اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است با توجه به .

- استاد اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات گفت: در شرایط رکود صنعت کناشی از کرونا، ابزار های اقتصاد دیجیتال به کمک اقتصاد کشور آمده و تعداد زیادی از مشاغل خانگی و کسب و کار های کوچک ایجاد شده و یا گسترش پیدا کرده اند.

دکتر محمد محسن صدر؛ استاد دانشگاه و متخصص اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو به اهمیت اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است با توجه به عصر جدید و اثرات شیوع کرونا در اقتصاد اشاره کرد.

صدر با بیان اینکه وقتی از جهش تولید صحبت می شود نباید صرفا به ابعاد سنتی تولید بپردازیم بلکه تحقق جهش تولید در گرو رونق اقتصاد دیجیتال است گفت: تولید ملی در دوره های مختلف معانی متفاوتی دارد و وقتی در عصر دیجیتال و اطلاعات زندگی می کنیم باید تولید ابزارها فناوری اطلاعات، دانش و محتوای دیجیتال را نیز یکی از ابعاد مهم تولید ملی بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدر: کشور به اینترنت ملی نیاز دارد/ اقتصاد دیجیتال لازمه تحقق جهش تولید

صدر: کشور به اینترنت ملی نیاز دارد/ اقتصاد دیجیتال لازمه تحقق جهش تولید