مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-29بين الملل

جهان اسلام چه اقدامی برای دفاع از حقوق کودکان فلسطینی انجام داده است؟


یک کارشناس مسائل فلسطین با انتقاد از این که جهان اسلام اقدام عملی و قوی در ارتباط با دفاع از حقوق کودکان و نوجوانان فلسطینی انجام نداده است، - یک کارشناس مسائل فلسطین با انتقاد از این که جهان اسلام اقدام عملی و قوی در ارتباط با دفاع از حقوق کودکان و نوجوانان فلسطینی انجام نداده است، گفت: متاسفانه رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتش علیه کودکان فلسطینی از سوی سازمان های بین المللی تحت فشار نیست.

سید هادی برهانی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که رژیم صهیونیستی با جنایت هایش علیه کودکان شناخته می شود، گفت : این مساله واقعیتی است که وجود دارد اما خیلی مطرح نمی شود و رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتش که علیه کودکان صورت می گیرد تحت فشار نیست.

وی افزود: این که اسراییل به دلیل اینگونه جنایت هایش تحت فشار نیست شاید یکی از دلایلش این باشد که سازمان هایی که در دنیا مسئول هستند چه آن هایی که به صورت رسمی و در زیر مجموعه سازمان ملل وجود دارند و یا آن هایی که غیر رسمی فعالیت می کنند مانند عفو بین الملل که باید وضعیت کودکان را رصد کرده و از حقوق آنان دفاع کنند متاسفانه کاری انجام نمی دهند.

این کارشناس مسائل فلسطین همچنین بیان کرد : یکی از دلایل دیگر این است که ما نباید همیشه کاسه و کوزه را سر این سازمان ها بشکنیم باید ببینیم خود ما به عنوان کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان اسلام چه اقدامی برای دفاع از حقوق کودکان فلسطینی انجام داده است؟

جهان اسلام چه اقدامی برای دفاع از حقوق کودکان فلسطینی انجام داده است؟