مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:102020-09-29اجتماعي

بازدید 71 هزار نفر از جاذبه های تاریخی کرمانشاه


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه ابتدایی امسال 71 هزار و 545 نفر از جاذبه های تاریخی استان کرمانشاه بازدید داشته اند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه ابتدایی امسال 71 هزار و 545 نفر از جاذبه های تاریخی استان کرمانشاه بازدید داشته اند.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، به تاثیرات منفی شیوع بیماری کرونا بر حوزه گردشگری استان اشاره کرد و گفت: شیوع این بیماری رکود بی سابقه ای را در حوزه گردشگری دنیا به وجود آورده که ما نیز از آن بی نصیب نمانده ایم.

وی تصریح کرد: هرچند در روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا توقفی در فعالیت های گردشگری استان بوجود آمد و بعد از مدتی کوتاه دوباره از سرگرفته شد، اما بار روانی و ترسی که مردم از ابتلاء به این بیماری دارند، باعث شده تا هنوز نتوانیم به رونق گذشته بازگردیم.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: با این وجود در مدت شش ماه گذشته که شرایطی کرونایی را پشت سرگذشته ایم، حدود 71 هزار و 545 نفر از بناها و آثار تاریخی دارای ورودی استان بازدید داشتند.

وی اظهار کرد: این آمار نسبت به مشابه سال قبل که حدود 84 هزار و 335 نفر بازدید کننده از بناهای تاریخی استان داشتیم، کاهشی چند درصدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 71 هزار نفر از جاذبه های تاریخی کرمانشاه

بازدید 71 هزار نفر از جاذبه های تاریخی کرمانشاه