مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:052020-09-29ورزشي

آغاز عملیات بازسازی بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم


عملیات بازسازی، تعمیر و تجهیز فضاهای روباز و سرپوشیده بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حال حاضر مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان بزرگترین مجتمع ورزشی در استان قم است که در مرکز شهر واقع شده و با توجه به امکانات، فضاهای روباز و سرپوشیده مختلف و همچنین استقرار دفاتر هیات های ورزشی، پر رفت و آمدترین مجموعه ورزشی شهر قم محسوب می شود.

به واسطه قرار گرفتن سالن دو هزار نفری، زمین چمن مصنوعی، زمین تنیس، خوابگاه ورزشکاران، استخر، زمین گلف، زمین اسکیت، سالن اختصاصی ورزش زورخانه ای و چندین مکان و فضای دیگر، در حال حاضر مجموعه ورزشی شهید حیدریان، مجهزترین مکان ورزشی در استان قم به شمار می رود.

  ورزشگاه حیدریان قم میزبان رویدادهای بزرگ ورزش استان و کشور این مجموعه به واسطه برخورداری از امکانات و فضاهای مطلوب، در طول سال میزبان رویدادهای بزرگ ورزش استان و کشور است و با توجه به قدمت ساخت و استفاده بالای بخش های مختلف آن، ظاهرا دچار فرسودگی شده و اداره کل ورزش و جوانان استان قم را به فکر بازسازی، تجهیز و مرمت آن انداخته است.

متوّلی ورزش قم پس از پیش بینی بودجه لازم و همچنین شناسایی پیمانکار مورد نظر با استفاده از ظرفیت های قانونی، عملیات بازسازی، تعمیر و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات بازسازی بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم

آغاز عملیات بازسازی بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم