مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:002020-09-29پزشكي

ارجاع 134 پرونده متخلف بهداشتی از ابتدای بحران کرونا به تعزیرات خاش


رییس مرکز بهداشت خاش سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای بحران کرونا تاکنون 134 پرونده برای متخلفان بهداشتی تشکیل و برای رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مرکز بهداشت خاش سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای بحران کرونا تاکنون 134 پرونده برای متخلفان بهداشتی تشکیل و برای رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

علی نقی زاده در تشریح تلاش نیروهای سلامت محیط و کار به مناسبت روز بهداشت محیط در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: کارشناسان گروه سلامت محیط و کار از ابتدای بحران کووید-19 تاکنون به اجرای دقیق و گسترده پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت به صورت تمام وقت و حتی در روزهای تعطیل در راستای حفظ سلامت عمومی پرداخته اند.

وی افزود: نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی به ویژه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست شوی دستها در سطوح مختلف عمومی، همکاری در طرح غربالگری و بیماریابی کرونا، حضور و رصد دستورالعمل های بهداشتی در اعیاد گذشته، آزمون های سراسری، ایام محرم و مراسمات سوگواری امام حسین (ع)، بازگشایی مدارس شهری و روستایی، بازدید و تأکید بر ضدعفونی ادارات و مراکز پرتردد و نظارت بر تدفین بهداشتی متوفیان مبتلا در کنار تشدید سایر فعالیتهای نظارتی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و مراکز عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 134 پرونده متخلف بهداشتی از ابتدای بحران کرونا به تعزیرات خاش

ارجاع 134 پرونده متخلف بهداشتی از ابتدای بحران کرونا به تعزیرات خاش