مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 03:502020-09-29ورزشي

مبارزه مهدیزاده با بروس داگلاس یکی از 6رقابت برترجهان در دهه اخیر


فدراسیون جهانی کاراته مبارزه امیر مهدی زاده قهرمان کاراته اهل قم و بروس داگلاس از برزیل در فینال وزن 60- کیلوگرم را به عنوان یکی از 6 رقابت برتر ده سال اخیر معرفی کرد.

- قم- فدراسیون جهانی کاراته مبارزه امیر مهدی زاده قهرمان کاراته اهل قم و بروس داگلاس از برزیل در فینال وزن 60- کیلوگرم را به عنوان یکی از 6 رقابت برتر معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فدراسیون جهانی با هدف مروری بر برترین رقابت های جهان در یک دهه گذشته باز نشر رقابت های برگزیده را از پیکارهای جهانی سال 2010 آغاز کرده است، در دومین دوره رقابت های جهانی یک دهه اخیر که به میزبانی فرانسه در سال 2012 برگزار شد، مبارزه امیر مهدی زاده قهرمان ایران و بروس داگلاس از برزیل در فینال وزن 60- کیلوگرم را به عنوان یکی از 6 رقابت برتر معرفی کرد.

امیر مهدیزاده با اشاره به اینکه انتخاب مبارزه وی به عنوان یکی از بهترین مبارزات در 10 سال اخیر کاراته جهان، بار دیگر قدرت کاراته ایران در جهان به اثبات کرد، گفت: مسابقات جهانی سال 2012 نخستین تجربه من در مسابقات جهانی کاراته بود و به لطف خدا، راهنمایی مربیان و تلاش، توانستم عنوان قهرمانی را در این رقابت ها را به کسب کنم.

عضو تیم ملی کاراته با بیان اینکه با بیان اینکه در این مسابقات به مصاف حریفی از برزیل رفتم که در آن زمان دارنده یک طلا و یک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه مهدیزاده با بروس داگلاس یکی از 6رقابت برترجهان در دهه اخیر

مبارزه مهدیزاده با بروس داگلاس یکی از 6رقابت برترجهان در دهه اخیر