مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 03:052020-09-28سياسي

تمایل عراقی ها به همراهی با «سوگ در خانه»/ فیلمسازان شاخص می آیند؟


محمد رهبر دبیر اجرایی اولین سوگواره «سوگ در خانه» ضمن تشریح میزان استقبال از فراخوان این رویداد از ابراز تمایل عراقی ها برای ارائه اثر و تلاش برای بین المللی شدن آن از سال آینده خبر داد.

- محمد رهبر دبیر اجرایی اولین سوگواره سوگ در خانه ضمن تشریح میزان استقبال از فراخوان این رویداد از ابراز تمایل عراقی ها برای ارائه اثر و تلاش برای بین المللی شدن آن از سال آینده خبر داد.

محمد رهبر دبیر اجرایی اولین دوره رویداد سوگ در خانه که دهه اول درباره آثار رسیده به این رویداد گفت: آخرین مهلت ارایه اثر به این سوگ واره 31 شهریورماه بود، ولی چندی پیش به دلیل استقبال و تماس برخی از افراد برای افزایش زمان، سوگواره را تا 17 مهرماه تمدید کردیم.

از همین رو در مجموع حدود 170 اثر و مشخصاً برای بخش مسابقه تندیس، 7 اثر به دست ما رسیده است.

وی افزود: البته ما پیغام هایی از طرف برخی دوستان داشته ایم که در حال فیلمسازی هستند و خواهان تمدید مهلت ارسال آثار شده اند، ولی وقتی با آقای مجیدی مدیر این رویداد برای این منظور صحبت کردیم ایشان معتقد بودند که نمی شود 2 بار مهلت ارایه آثار را تمدید کرد.

ضمن اینکه در نظر داریم اختتامیه را 12 آبان برابر با شب ولادت حضرت رسول (ص)، برگزار کنیم و باید زمان برای بررسی آثار توسط هیات داوران وجود داشته باشد، فکر نمی کنم امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل عراقی ها به همراهی با «سوگ در خانه»/ فیلمسازان شاخص می آیند؟

تمایل عراقی ها به همراهی با «سوگ در خانه»/ فیلمسازان شاخص می آیند؟