مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 03:052020-09-28سياسي

اختصاص 40 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در 2 شهرستان ایلام


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص 40 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در دو شهرستان در استان ایلام شامل ملکشاهی و هلیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد کرمی عصر دوشنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان که با حضور ولی زاده نماینده بنیاد مستضعفان کشور، فرمانداران ملکشاهی و هلیلان و دیگر اعضا در استانداری ایلام برگزار شد، با عنوان این مطلب که استاندار ایلام شخصاً فرماندهی قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی در استان را بر عهده گرفته اند، افزود: به همت اعضای قرارگاه سازندگی استان اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی در استان به ویژه دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از نگاه مسئولان بنیاد مستضعفان کشور به استان، گفت: با اختصاص اعتبارات بسیار خوب به استان برنامه ریزی خوبی در ذیل قرارگاه محرومیت زدایی استان شکل گرفته و بخش خوبی از آن هم محقق شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تأکید بر پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی و زیرمجموعه قرارگاه محرومیت زدایی در اجرای مصوبات و جذب اعتبارات، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با فعال کردن روابط عمومی ها نسبت به مستندسازی اقدامات صورت گرفته و ارائه گزارشات در قرارگاه محرومیت زدایی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در 2 شهرستان ایلام

اختصاص 40 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در 2 شهرستان ایلام