مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 02:352020-09-28سياسي

حمایت های قضایی «شهد خراسان» را احیا کرد


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از احیاء مجموعه بزرگ کشت و صنعت شهد خراسان در استان خبر داد و گفت: در نتیجه احیاء این مجموعه در حال حاضر تعداد 30 نفر بطور مستقیم و 97 نفر بطور غیرمسقیم مشغول به کار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی حجت الاسلام والمسلمین جعفری از احیاء مجموعه بزرگ کشت و صنعت شهد خراسان در استان خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: در نتیجه احیاء این مجموعه در حال حاضر تعداد 30 نفر بطور مستقیم و 97 نفر بطور غیرمسقیم مشغول به کار شدند.

وی عجز از بازپرداخت تسهیلات بانکی را بعنوان یکی از مهمترین معضلات مبتلابه این مجموعه عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که این مجموعه داشت کار تولید و اشتغال با موانع بسیار جدی مواجه بود و امکان توسعه این مجموعه نیز عملا وجود نداشت، ولی با ورود دستگاه قضایی و پیگیری های عدیده ای که صورت گرفته علاوه بر احیاء این مجموعه و رونق تولید امکان توسعه این مجموعه که ظرفیت قابل توجهی هم دارد فراهم گردید.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: در نتیجه احیاء این مجموعه در حال حاضر تعداد 30 نفر بطور مستقیم و 97 نفر بطور غیرمسقیم مشغول به کار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های قضایی «شهد خراسان» را احیا کرد

حمایت های قضایی «شهد خراسان» را احیا کرد