مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 23:352020-09-28سياسي

نیازمند تحول در تمام اجزای سازمان هستیم/روحیه و کار جهادی راه حل پیروزی بر مشکلات


تحول در سازمان نیازمند تغییر نگرش و تسری روحیه تحول در جزء جزء سازمان است که صرفاً در مدیران متوقف نمی شود و گسترش روحیه جهادی در تمام اجزای سازمان برای نیل به این مقصود مورد نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین درویشیان در جریان سفر ریاست قوه قضاییه به استان اردبیل با حضور در جمع همکاران اداره کل بازرسی استان اردبیل با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: چیزی که امروز مساله فرهنگ دفاع مقدس را تهدید می کند، جنگ روایت ها، تحریف ارزش ها و القای رسانه های بیگانه به مظلوم نمایی جلادان و محکوم کردن مظلومان و قربانیان این نبرد نابرابر است که در دیگر امور نظام اسلامی نیز به دنبال همین القای انحرافات هستند.

وی لازمه عبور از این انحرافات و فتنه ها را دشمن شناسی و حفظ روحیه جهادی اعلام کرد و افزود: باید با روحیه جهادی و عزم جزم، موانع تحول را از پیش پا برداریم که موثرترین آن تغییر در نگرش و اصلاح باور خودمان و تبدیل کار کارمندی به جهادی و انقلابی است.

عضو شورای عالی قوه قضاییه به توصیه ریاست عالی قوه اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت های مردمی حداکثر استفاده را کرده و با مبارزه با فساد، احساس امنیت در این عرصه به مردم بدهیم و اگر با فساد مبارزه شود اما باور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تحول در تمام اجزای سازمان هستیم/روحیه و کار جهادی راه حل پیروزی بر مشکلات

نیازمند تحول در تمام اجزای سازمان هستیم/روحیه و کار جهادی راه حل پیروزی بر مشکلات