مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 23:252020-09-28بين الملل

مصطفی الکاظمی: عراق با چالشی جدی به نام سلاح بی ضابطه روبروست


نخست وزیر عراق در دیدار با وزیر دفاع ایتالیا ضمن تأکید بر چالش جدی عراق در خصوص سلاح بی ضابطه، پیرامون تقویت همکاری های دوجانبه رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از میدل ایست نیوز، بنا بر اعلام دفتر رسانه ای نخست وزیری عراق، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق روز دوشنبه با استقبال از لورنزو جویرینی وزیر دفاع ایتالیا و هیأت همراه او، درباره تقویت همکاری های دوجانبه بین عراق و ایتالیا در زمینه های امنیتی، آموزشی نیروهای نظامی عراق و صنایع نظامی با وی گفتگو و رایزنی کرد.

الکاظمی در این دیدار تأکید کرد که امروز دولت عراق با چالشی جدی به نام سلاح بی ضابطه روبروست.

وی ضمن ابراز تمایل عراق برای تقویت روابط دوجانبه با ایتالیا و ائتلاف بین المللی ضد داعش و نقش آفرینی ایتالیا در آرام کردن اوضاع منطقه، اظهار داشت که گروه تروریستی داعش هنوز از طریق هسته های خفته اش تهدیدی جدی برای عراق به شمار می رود.

نخست وزیر عراق همچنین تأکید کرد که نیروهای امنیتی عراق، به عملیات نظامی و اطلاعاتی خود برای تعقیب عناصر گروه تروریستی داعش ادامه می دهند.

الکاظمی همچنین خاطرنشان کرد که دستگاه های امنیتی، برای اعمال قانون، حفاظت از شهروندان، تقویت امنیت اماکن دیپلماتیک و تعقیب و پیگرد گروه های قانون شکن سخت تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی الکاظمی: عراق با چالشی جدی به نام سلاح بی ضابطه روبروست

مصطفی الکاظمی: عراق با چالشی جدی به نام سلاح بی ضابطه روبروست