مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 23:252020-09-28بين الملل

بلومبرگ: دولت ترامپ تحریم کل نظام مالی ایران را در دست بررسی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری بلومبرگ شامگاه دوشنبه به وقت تهران به نقل از 3 منبع آگاه در کاخ سفید گزارش داد که دولت ترامپ تحریم کل نظام مالی و بانکی ایران را در دست بررسی دارد.

- یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دولت آمریکا در حال انجام بررسی های لازم برای تحریم کل نظام مالی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، شبکه خبری بلومبرگ شامگاه دوشنبه به وقت تهران به نقل از 3 منبع آگاه در کاخ سفید گزارش داد که دولت ترامپ تحریم کل نظام مالی و بانکی ایران را در دست بررسی دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ دولت ترامپ قصد دارد دسترسی تعداد اندکی از بانک های ایرانی که همچنان به سوییفت دسترسی دارند را مسدود و از این طریق ارتباط نظام مالی ایران با سایر کشورها را به کلی قطع کند.

منابع آگاه در کاخ سفید که خواستند نامشان فاش نشود، در گفتگو با بلومبرگ اعلام کرده اند که دولت ترامپ دو هدف عمده را از تحریم کل نظام مالی ایران دنبال می کند؛ یکی بستن راه های دور زدن تحریم ها از سوی ایران و دیگری جلوگیری از تحقق وعده جو بایدن مبنی بر بازگشت به برجام در صورت پیروزی در انتخابات.

به گفته این منابع آگاه، طرح تحریم کل نظام مالی ایران هنوز در دست بررسی است و برای تأیید نهایی به رییس جمهور آمریکا ارائه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: دولت ترامپ تحریم کل نظام مالی ایران را در دست بررسی دارد

بلومبرگ: دولت ترامپ تحریم کل نظام مالی ایران را در دست بررسی دارد