مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 23:152020-09-28سياسي

رونمایی از تابلوی تصاویر 165 شهید محله شهیدآباد زرگنده


همزمان با چهلمین سال دفاع مقدس از تابلوی تصاویر 165 شهید محله شهیدآباد زرگنده در جوار آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) رونمایی شد.

- امیرحسین نجم آبادی دبیر قرارگاه مرکزی محله های اسلامی منطقه سه تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تابلوی تصاویر 165 شهید  محله شهیدآباد زرگنده به همت اداره کل ایثارگران شهرداری تهران در ابتدای ورودی بوستان زرگنده و مزار شهدای گمنام زرگنده و در مجاور آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) نصب شد تا نسل جوان و نوجوان ما با تصاویر شهدای محله خود بیش از پیش آشنا شوند.

وی افزود: در محله های اسلامی منطقه سه تهران سعی داریم ضمن تقویت شاخص های مقاومت و ایثارگری، جلوه هایی از مقاومت در هشت سال دفاع مقدس را در گام دوم انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان نشان دهیم که یکی از این روش ها به تصویر کشیدن تابلوهای تصاویر شهدای هر یک از محلات 12گانه منطقه در یکی از اماکن عمومی و پرتردد آن است.

پدر شهید علی یزدانیان دبیر قرارگاه مرکزی محله های اسلامی منطقه سه تهران ادامه داد: در محله حسن آباد زرگنده که به خاطر آمار زیاد ایثارگران و شهدا به شهید آباد معروف است سعی شد با همکاری و همفکری آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع)، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح، شهرداری ناحیه دو منطقه سه و اداره ایثارگران این منطقه، تابلوی تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تابلوی تصاویر 165 شهید محله شهیدآباد زرگنده

رونمایی از تابلوی تصاویر 165 شهید محله شهیدآباد زرگنده