مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 22:452020-09-28اقتصادي

مقررات سفر به ایران تغییر کرده؟


مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی گردشگری تاکید کرد: مقررات سفر به ایران با افزایش تعداد پروازهای خارجی، تغییری نکرده است و شرط همراه داشتن نتیجه منفی تست PCR کماکان برقرار است و صدور ویزای توریستی همچنان متوقف است.

- مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی گردشگری تاکید کرد: مقررات سفر به ایران با افزایش تعداد پروازهای خارجی، تغییری نکرده است و شرط همراه داشتن نتیجه منفی تست PCR کماکان برقرار است و صدور ویزای توریستی همچنان متوقف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای مذاکره با وزارت بهداشت برای کاهش محدودیت سفر تورهای گردشگران خارجی به ایران و اخباری دال بر حضور زائران خارجی در شهرهای زیارتی ایران، این سوال مطرح می شود که آیا مقررات سفر به ایران تغییری کرده است؟ محمد قاسمی ـ مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی گردشگری ـ در پاسخ به این پرسش به ایسنا گفت: مقررات تغییر نکرده است.

همه مسافران ورودی به ایران کماکان باید قبل از ورود، گواهی تست مولکولی کرونا (PCR) که مدت اعتبار آن 96 ساعت از زمان صدور و جواب آن منفی باشد، همراه داشته باشند.

این مسافران در صورتی که با هواپیما سفر کنند این گواهی را باید برای سوار شدن ارائه و قوانین داخل هواپیما را نیز رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات سفر به ایران تغییر کرده؟

مقررات سفر به ایران تغییر کرده؟