مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 22:402020-09-28بين الملل

پاسخ محکم نماینده لبنان به گزافه گویی رژیم صهیونیستی علیه حزب الله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نماینده هیأت دیپلماتیک لبنان در شورای حقوق بشر سازمان ملل به گزافه گویی نماینده رژیم صهیونیستی علیه حزب الله پاسخ محکمی داد.

- نماینده لبنان در شورای حقوق بشر سازمان ملل به گزافه گویی های نماینده رژیم صهیونیستی علیه حزب الله پاسخ محکمی داد و جنبش مقاومت را بخش لاینفک اراده لبنانی ها توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نماینده هیأت دیپلماتیک لبنان در شورای حقوق بشر سازمان ملل به گزافه گویی نماینده رژیم صهیونیستی علیه حزب الله پاسخ محکمی داد.

به نوشته پایگاه خبری العهد، وزارت امور خارجه لبنان شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: هیأت نمایندگی دائمی لبنان در سازمان ملل و سازمان های بین المللی در ژنو در چارچوب جلسات بحث عمومی که در چهل و پنجمین جلسه شورای حقوق بشر برگزار می شود، از حق خود برای پاسخ به اظهارات مداخله جویانه نماینده دشمن اسراییلی که به لبنان و حق مقاومت آن تاخته بود، استفاده کرد.

بر اساس این بیانیه، هیأت نمایندگی دائمی لبنان در جلسه روز دوشنبه شورای حقوق بشر در ژنو گفت: لبنان حق پاسخگویی به نماینده رژیم اشغالگر اسراییل را دارد، رژیمی که مجهز به پیشرفته ترین انواع سلاح است و زرادخانه هسته ای برای تهدید همسایگان خود و کارنامه سنگینی در نقض فاحش حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ محکم نماینده لبنان به گزافه گویی رژیم صهیونیستی علیه حزب الله

پاسخ محکم نماینده لبنان به گزافه گویی رژیم صهیونیستی علیه حزب الله