مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 22:302020-09-28اقتصادي

بورس های جهانی به پرواز درآمدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، روند احیای اقتصاد جهانی در سه ماهه سوم سال اگرچه سرانجام پس از ماه ها رشد منفی بسیار کم از سر گرفته شد اما آمارهای رشد کمتر از چیزی بودند که در بسیاری از موارد انتظار می رفت و این رویه در صورت تداوم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، روند احیای اقتصاد جهانی در سه ماهه سوم سال اگرچه سرانجام پس از ماه ها رشد منفی بسیار کم از سر گرفته شد اما آمارهای رشد کمتر از چیزی بودند که در بسیاری از موارد انتظار می رفت و این رویه در صورت تداوم بدان معنا خواهد بود که رشد اقتصادی در سه ماهه پایانی سال نیز کمتر از حد انتظار باشد.

بازار کار و جمعیت بالای بیکاران یکی از اصلی ترین دغدغه های حال حاضر اقتصاددانان است و آن ها نگران اند بدون رونق بازار کار، احیای کامل مخارج مصرفی و از سرگیری سرمایه گذاری ها ممکن نباشد.

در صورتی که جریان سرمایه های جدید در سطوح پایین فعلی باقی بمانند، مشکل نقدینگی بانک های مرکزی را وادار خواهد ساخت تا به تزریق سنگین خود به بازار ادامه دهند و این مساله دارای پیامدهایی روی حوزه تورمی و نرخ های بهره خواهد بود.

با نزدیک شدن به فصل سرما نگرانی ها از آغاز موج جدید تلفات کرونایی بالا گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس های جهانی به پرواز درآمدند

بورس های جهانی به پرواز درآمدند